kodowanie i kasowanie błędów ABS mk60ec1

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • jarrypl
    Ambiente
    • 2011
    • 140
    • Volkswagen
    • BKD 2.0 TDI 140 KM

    silnik wspomagania wspierający DSR dla pomp z długim kodowaniem to m.in. 1K1909144M, jak w styczniu 2012 robiłem próby z przekładką pompy BE do Tourana 2005 to silnik wstawiłem 1K1909144L i on nie przyjmuje wartości 2 co widać na poniższym zrzucie



    usiadłem jeszcze raz 5.12.2012 do kodowania tej mojej pompy BE (na sucho przed kompem) i dzięki koledze 16D mam nadzieję że kodowanie już mam właściwe (nieszczęsny VIN ) ale w środę 5.12 coś mi wypadło i przekładki z testami nie zrobiłem, teraz mam nadzieję na tę środę 19.12.2012 na testy, jak widzę szanse są spore

    kupiłem sobie przewody do przednich zacisków od Tourana 1T3 i nawet je zamontowałem wraz z pompą BE w styczniu, ale że się wtedy zakodować nie udało to wrzuciłem pompę AT z HH i przewody wróciły stare, dzisiaj odbieram przejściówki 12 na 10 i 10 na 12, wydaje mi się że sporo tańsze były w sklepie niż w tym linku co podałeś, ale jak odbiorę to dam znać


    co do spacewalker'a czy major'a bo na różnych forach różnie się rejestruje to znam a właściwie znałem gościa osobiście i na przeprosiny to bym nie liczył , on zrobi wiele ale na pewno nie przyzna się do błędu

    u nas na forum Tourana był od początku nawet w randze moderatora, w wielu dyskusjach wymądrzał się bez pojęcia tak jak tutaj z 16D i jak mu ludzie wytykali że jest w błędzie to kasował swoje bzdury i te posty ludzi, no sprzątał po prostu genialnie , w końcu tak sobie nagrabił że ludzie się dopytywali czy przyjedzie na nasz Zlot bo chcieli mu ... no wiecie... jesień średniowiecza hehehe

    ale wcześniej podwinął ogon i zniknął z naszego forum
    <> <> <> pozdrock, jarry <> <> <>

    Moje auto http://touranklub.pl/forum/viewtopic.php?p=7898, mój kanał YT - http://www.youtube.com/user/VWTouranPoland

    Komentarz

    • mwsoft
      Drive
      • 2012
      • 43

      Zamieszczone przez jarrypl
      silnik wspomagania wspierający DSR dla pomp z długim kodowaniem to m.in. 1K1909144M, jak w styczniu 2012 robiłem próby z przekładką pompy BE do Tourana 2005 to silnik wstawiłem 1K1909144L i on nie przyjmuje wartości 2 co widać na poniższym zrzucie
      Dziwne to trochę, bo wg. pewnej notki prasowej którą znalazłem w Golfie V od roku modelowego 2006 już jest DSR. A w roku modelowym 2005 był dopiero magiel 144H. A w r.m. 2009 kolega ma M. Po drodze jeszcze gdzieś musiały być J i K - no chyba, że nie w Golfie...
      Rozumiem, że jak wsadziłeś silnik L, to dalej był błąd 01309 J500 no signal/communication?
      Bo tak się zastanawiam - może starsze magle J/K/L wspierają już DSR, ale nie mają po prostu kanału adaptacji.

      Inne pytanko - rozumiem, że sam silnik L/M pasuje do magli z 2005r.? Bo dokładnie taką operację chciałem przeprowadzić, ale silniki wyglądają trochę inaczej Ciekawe czy silnik z gen. 3 by pasował - wygląda podobnie jak ten z M.

      kupiłem sobie przewody do przednich zacisków od Tourana 1T3 i nawet je zamontowałem wraz z pompą BE w styczniu, ale że się wtedy zakodować nie udało to wrzuciłem pompę AT z HH i przewody wróciły stare, dzisiaj odbieram przejściówki 12 na 10 i 10 na 12, wydaje mi się że sporo tańsze były w sklepie niż w tym linku co podałeś, ale jak odbiorę to dam znać
      Hmm czekaj... pompę AT i stare przewody? Nie masz na myśli AA/AC? Bo AT to już EC1 i ma takie same średnice przewodów jak BE - nawet sprawdziłem na zdjęciach na allegro przed chwilą....
      Ja wiem, że te przejściówki pewnie taniej można gdzieś kupić, wkleiłem pierwszy sklep w którym znalazłem. Masz jakiś pomysł na podkładki-uszczelki do tego?
      Bo o ile od strony przewodu miedziane spęcznienie robi nam za uszczelkę, to na łączeniu mosiężnej przelotki i aluminiowego bloku nie mamy żadnego uszczelnienia...

      co do spacewalker'a czy major'a bo na różnych forach różnie się rejestruje to znam a właściwie znałem gościa osobiście i na przeprosiny to bym nie liczył , on zrobi wiele ale na pewno nie przyzna się do błędu

      u nas na forum Tourana był od początku nawet w randze moderatora, w wielu dyskusjach wymądrzał się bez pojęcia tak jak tutaj z 16D i jak mu ludzie wytykali że jest w błędzie to kasował swoje bzdury i te posty ludzi, no sprzątał po prostu genialnie , w końcu tak sobie nagrabił że ludzie się dopytywali czy przyjedzie na nasz Zlot bo chcieli mu ... no wiecie... jesień średniowiecza hehehe

      ale wcześniej podwinął ogon i zniknął z naszego forum

      Zwinął się z Touran Klubu i przeniósł się na vwgolfv.pl Teraz u nas kilku osobom już ciśnienie podnosi... :evil:

      Komentarz

      • spacewalker
        Elegance
        • 2012
        • 942

        Tak tak Jarry, tak sobie tłumacz. Powiedz wszystkim jeszcze jak to jechałes do kolesia lusterko wsteczne montować, bo mu uszkodzone zresztą sprzedałes (jak połowe piecy do webasto - bez gwarancji - tłumacząc dosłowenie - widziały gały co brały) i policja cię złapała , mandat ci wlepili i dzwonisz do kolesia ze usługa wzrosnie o 100zł więcej ( o koszt manndatu).

        Masz cos do mnie, to pisz na PW. Albo wciskaj dalej kity ze liczników po 2007 nie da się zadoptowac.
        Zapraszam na PW.
        Od prawie roku się nie loguje tam a postów moich ubywa. Dziwne, same się pewnie przedawniają.

        Komentarz

        • 1 6 D
          Rider
          • 2011
          • 547
          • Volkswagen

          Co do DSR to może być tak że część maglownic już to obsługuje, jednak mogą tylko układy MK60/MK60-AT/MK70 obsłużyć, a MK60EC1 jeszcze nie.
          http://chomikuj.pl/lusob/VCDS
          Trochę plików do VCDS, zapraszam

          Komentarz

          • jarrypl
            Ambiente
            • 2011
            • 140
            • Volkswagen
            • BKD 2.0 TDI 140 KM

            Zamieszczone przez mwsoft
            Dziwne to trochę, bo wg. pewnej notki prasowej którą znalazłem w Golfie V od roku modelowego 2006 już jest DSR.
            DSR tak, ale nie w opcji "2"

            Zamieszczone przez mwsoft
            Rozumiem, że jak wsadziłeś silnik L, to dalej był błąd 01309 J500 no signal/communication?
            nie, na "L" bangla, tylko nie w opcji "2" więc jak już wsadzać "długą" pompę to lepiej na pełnej obsłudze, ergo literka "M"

            Zamieszczone przez mwsoft
            Inne pytanko - rozumiem, że sam silnik L/M pasuje do magli z 2005r.? Bo dokładnie taką operację chciałem przeprowadzić, ale silniki wyglądają trochę inaczej
            u mnie pasuje 1:1 więc u ciebie też tak będzie

            Zamieszczone przez mwsoft
            Ciekawe czy silnik z gen. 3 by pasował - wygląda podobnie jak ten z M.
            z tego co patrzyłem na zdjątkach z allegro to zupełnie inne wtyczki, no i tam dojdzie chyba inne umiejscowienie G85 jak sądzę

            Zamieszczone przez mwsoft
            Hmm czekaj... pompę AT i stare przewody? Nie masz na myśli AA/AC? Bo AT to już EC1 i ma takie same średnice przewodów jak BE - nawet sprawdziłem na zdjęciach na allegro przed chwilą...
            może troszkę zamieszałem, AT to mam na myśli MK60-AT czyli numer 1K0 614 517 AC, teraz pewnie już się wyjaśniło

            Zamieszczone przez mwsoft
            Ja wiem, że te przejściówki pewnie taniej można gdzieś kupić, wkleiłem pierwszy sklep w którym znalazłem. Masz jakiś pomysł na podkładki-uszczelki do tego?
            Bo o ile od strony przewodu miedziane spęcznienie robi nam za uszczelkę, to na łączeniu mosiężnej przelotki i aluminiowego bloku nie mamy żadnego uszczelnienia...
            heh, już zapłaciłem i szału delikatnie mówiąc nie ma :/, 25zł brutto za obie, co do uszczelnień pytałem i niby że nie trzeba, nie mają w ofercie do tego uszczelnień

            Zamieszczone przez mwsoft
            Zwinął się z Touran Klubu i przeniósł się na vwgolfv.pl Teraz u nas kilku osobom już ciśnienie podnosi... :evil:
            to jego immanentna cecha
            <> <> <> pozdrock, jarry <> <> <>

            Moje auto http://touranklub.pl/forum/viewtopic.php?p=7898, mój kanał YT - http://www.youtube.com/user/VWTouranPoland

            Komentarz

            • mwsoft
              Drive
              • 2012
              • 43

              Zamieszczone przez jarrypl
              DSR tak, ale nie w opcji "2"
              Jasne, właśnie do mnie dotarło, że tam są osobne opcje do MK60-AT i MK60EC1.
              To wszystko tłumaczy, czyli musi być wspomaganie 144M minimum i tyle

              z tego co patrzyłem na zdjątkach z allegro to zupełnie inne wtyczki, no i tam dojdzie chyba inne umiejscowienie G85 jak sądzę
              Inne wtyczki to nie aż taki problem, G85 wewnętrzny można wyłączyć w adaptacjach.
              Bardziej miałem na myśli, czy mechanicznie silnik pasuje do przekładni.

              heh, już zapłaciłem i szału delikatnie mówiąc nie ma :/, 25zł brutto za obie, co do uszczelnień pytałem i niby że nie trzeba, nie mają w ofercie do tego uszczelnień
              Wiesz co, bo teoretycznie ta przejściówka jest z jednego przewodu miedzianego zakończonego stożkiem na drugi zakończony lejkiem - po obu stronach jest miedziane spęcznienie które się ładnie dopasowuje do każdej nierówności i robi za uszczelkę.
              Co prawda to aluminium z którego jest zrobiony blok pompy jest dość miękkie, ale ja nie wiem czy to taki dobry pomysł orać je tą redukcją i dokręcać tak, żeby się uszczelniło (o ile w ogóle się tak stanie ).

              Komentarz

              • UkiPZN
                Classic
                • 2012
                • 1

                Zamieszczone przez spacewalker
                Tak tak Jarry, tak sobie tłumacz.
                jestem na forum Tourana prawie od początku i dokładnie pamiętam twoje zachowanie spacewalker z tego forum, wypisz wymaluj jak jarry pisze, wymądrzałeś się niesamowicie, obrażałeś innych użytkowników a jak ktoś cię przyłapał na wymyślaniu (dość często to było) to zaraz jako moderator kasowałeś posty w dyskusji żeby nie było że wIELKI sPACE się pomylił, normalnie jak dzieciak w piaskownicy

                Zamieszczone przez spacewalker
                Powiedz wszystkim jeszcze jak to jechałes do kolesia lusterko wsteczne montować, bo mu uszkodzone zresztą sprzedałes (jak połowe piecy do webasto - bez gwarancji - tłumacząc dosłowenie - widziały gały co brały)
                sorry space, ale akurat na forum Tourana to raczej każdy poleca zakupy u jarry'ego bo daje chłop na wszystko gwarancję, więc albo rzucasz błotem albo ktoś ci coś nawciskał, a sam od 3 lat różne rzeczy od niego kupuję i nawet jak coś nie tak było to ZERO problemu z wymianą lub zwrotem, i to jest powszechna wiedza na forum a nie że wyjątkowo ktoś jest traktowany

                Zamieszczone przez spacewalker
                wciskaj dalej kity ze liczników po 2007 nie da się zadoptowac.
                tym tematem się interesuję akurat, sam sobie taki licznik już wymieniłem, zawsze jarry mówił że nie da się COMMANDEREM 1.4 zrobić licznika 2006+ a nie że nie da się w ogóle, co więcej od kilku miesięcy jarry mówi że właśnie ty robisz takie liczniki czyli de facto napędza ci klientów, fajnie wiedzieć jak umiesz się zrewanżować

                Komentarz

                • piotrek_gdy
                  RS
                  • 2008
                  • 7723
                  • Volkswagen
                  • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

                  chłopaki peace :diabelski_usmiech

                  ja już się pogubiłem w tych EC1
                  dlatego zadam pytanie które mnie osobiście nurtuje
                  czy do O2 2008 przedliftowej da rade załozyć pompę BE i prawidłowo zakodować, żeby nie wyrzucało żadnych błędów i jeśli tak, to jaka musi być maglownica żeby wszystko zagrało

                  obecnie- pompa AD, maglownica L, czujnik kata skrętu w kierownicy(CH)
                  co trzeba zmienić, żeby wszystko prawidłowo ruszyło
                  przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

                  wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

                  Komentarz

                  • jarrypl
                    Ambiente
                    • 2011
                    • 140
                    • Volkswagen
                    • BKD 2.0 TDI 140 KM

                    wszystko na to wskazuje że można zakodować, właśnie dzięki pracy 16D pojawiły się nowe wskazówki, ja powinienem w środę u siebie wsadzić BE pompę i spróbuję zakodować, jeśli się uda to można by właściwie odtrąbić zwycięstwo, na razie po zakodowaniu przez mwsoft wszystko wskazuje że jest sukces ale te kilka dni bym poczekał na twoim miejscu aż zostaną wykonane próby z hydrauliką a nie tylko sama elektronika

                    co do silnika magla to szukaj 1K1909144M
                    <> <> <> pozdrock, jarry <> <> <>

                    Moje auto http://touranklub.pl/forum/viewtopic.php?p=7898, mój kanał YT - http://www.youtube.com/user/VWTouranPoland

                    Komentarz

                    • piotrek_gdy
                      RS
                      • 2008
                      • 7723
                      • Volkswagen
                      • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

                      Zamieszczone przez jarrypl
                      1K1
                      a nie 1K0 ??
                      przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

                      wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

                      Komentarz

                      • 1 6 D
                        Rider
                        • 2011
                        • 547
                        • Volkswagen

                        Się jeszcze zastanawiam nad wpisem tych od VAG CAN Pro przy aktualizacjach swojego programu gdy dopisali że już mogą VIN kodować w pompach Bx.

                        Czy VW mogło zmienić lekko szyfrowanie VINu w pompach, jednak nie mam żadnego VINu auta które fabrycznie ma pompę z końcówką Bx. chyba ze ktoś kto ma taką pompę fabrycznie by się wypowiedział czy tabelka zgadza się z jego autem.
                        http://chomikuj.pl/lusob/VCDS
                        Trochę plików do VCDS, zapraszam

                        Komentarz

                        • jarrypl
                          Ambiente
                          • 2011
                          • 140
                          • Volkswagen
                          • BKD 2.0 TDI 140 KM

                          proszę bardzo:
                          WVGZZZ1TZBW081286
                          323B6016092A0EFB4C0D06EC901F7042350150
                          <> <> <> pozdrock, jarry <> <> <>

                          Moje auto http://touranklub.pl/forum/viewtopic.php?p=7898, mój kanał YT - http://www.youtube.com/user/VWTouranPoland

                          Komentarz

                          • 1 6 D
                            Rider
                            • 2011
                            • 547
                            • Volkswagen

                            jarrypl, dzięki

                            sprawdziłem jeszcze innego Tourana z neta:
                            WVGZZZ1TZBW093315
                            333B4016212B06FDCC0E02E5841E6080350400

                            i jest tak samo zakodowany VIN w pompach Ax i Bx w takim razie.
                            http://chomikuj.pl/lusob/VCDS
                            Trochę plików do VCDS, zapraszam

                            Komentarz

                            • mwsoft
                              Drive
                              • 2012
                              • 43

                              Wydaje mi się, że z VCP chodziło o to, że ten ich pomocnik do kodowania VINu nie obsługiwał kodowań 19 bajtowych, dlatego wpisali newsa, że poprawili i już teraz robi wszystkie pompy

                              jarrypl - czekam również z niecierpliwością na efekty

                              Zastanawia mnie jeszcze cala procedura wymiany pompy - Ty już to ćwiczyłeś, to mógłbyś coś napisać

                              ELSA każe użyć "wciskacza" do pedału hamulca zapieranego o fotel, otworzyć zaworki odpowietrzające na lewym przednim i tylnym kole, wcisnąć pedał 60mm, zamknąć odpowietrzniki i dopiero zabrać się za odkręcanie przewodów od pompy (najpierw 2 zasilające).

                              Ma w praktyce jakiś sens ta procedura?
                              Nie ma ryzyka, że pedał opadnie pod własnym ciężarem i chluśnie nam płyn z rozłączonych przewodów? Gdzieś czytałem o czymś takim, podobno wtedy uszkodzeniu ulegnąć może pompa hamulcowa.

                              Jak idzie odpowietrzanie po wszystkim? Jak długo Ci pompa kazała powtarzać tą zabawę z otwieraniem/zamykaniem przednich zaworków i klikaniem Next w Basic Setting?
                              Tył rozumiem, że odpowietrza się tradycyjnie - wężyki i pompowanie? Czytałem, że odpowietrzanie ciśnieniowe z podłączeniem do zbiorniczka nie bardzo chce działać w przypadku wymiany pompy ABS.

                              Komentarz

                              • 1 6 D
                                Rider
                                • 2011
                                • 547
                                • Volkswagen

                                Przyjrzałem się jednemu autu z listy kodowań MK60EC1, mianowicie pewnemu Caddy z silnikiem BLS które na autoscanie nie miało sterownika wspomagania a sterownik ABS ma numer 2K0 907 379 C a nie jak inne MK60EC1 1K0 907 379 xx.

                                Okazało się że ma ono wspomaganie hydrauliczne napędzane pompą hydrauliczną zamontowaną na silniku. Zauważyć też można że w bajcie 15 jako jedyne auto z listy tych 150 aut, ma zaznaczony bit 5, bez testów na aucie wydaje się że bit ten może wyłączać DSR lub/i inne funkcje powiązane z układem wspomagania.

                                Będę musiał sam sprawdzić czy może kanał adaptacji DSR w ABSie zniknie (HHC i XDS gdy są niezakodowane czyli nieaktywne nie mają dostępnych swoich kanałów adaptacji) czy może jednak pompa nie przyjmie zaznaczenia tego bitu.

                                Chyba że ktoś podczas przeszczepu by sprawdził czy zaznaczenie tego bitu zmienia coś i czy w ogóle go przyjmuje.


                                EDIT:
                                Sprawdziłem na swoim aucie kilka bitów które nie są opisane w VCDSie:
                                bajt 15 bit 5
                                bajt 16 bit 7
                                bajt 16 bit 8

                                Przy każdym bicie po zakodowaniu zrobiłem mapy adaptacji.

                                Bajt 15 bit 5 wygasił mi kanał adaptacji 54 odpowiedzialny na ustawianie DSR, bez kodowania wspomagania miałem błędy w ABSie i wspomaganiu, chodziło o zły sygnał lub brak połączenia ze sobą.
                                Sprawdziłem jeszcze czy oba błędy znikną gdy we wspomaganiu zakoduję DSR jako nieaktywny czyli na 1 by mieć jeszcze więcej pewności że ten bit to wyłącza. Po tam ustawieniu we wspomaganiu i skasowaniu błędów, nie wróciły one. Dodatkowo zauważyłem że przy tym bicie zaznaczony w bloku pomiarowym 126.4 w którym pisze o stanie połączenia ze sterownikiem wspomagania wyświetla się N/A. Przy wszystkim zakodowanym fabrycznie w tym samym miejscu pisze Steering 1. Więc bit by mógł być opisany że Servotronic niezainstalowany, choć DSR nieaktywny chyba lepiej obrazuje sytuację według mnie.


                                bajt 16 bity 7 i 8 nie zrobiły żadnego błędu i nie aktywowały lub nie wygasiły żadnego kanału adaptacji w ABSie.


                                Przy okazji nadmienię znowu że bajt 16 bit 2 czyli znany TPMS, jednak trzeba zauważyć że aktywuje on kanał adaptacji 1 gdzie nikt o tym nie wspomina, a w starszych ABSach MK60 w nim ustawia się jakby średnicę koła, tyle że w MK60 w okienku kanału pisze wprost o rozmiarze od 15"|16"|17"/18". A w MK60EC1 pisze tylko cyfrę od 0 do chyba 8.
                                http://chomikuj.pl/lusob/VCDS
                                Trochę plików do VCDS, zapraszam

                                Komentarz

                                • rrobert
                                  Rider
                                  • 2008
                                  • 462

                                  więc jestem po ponownych testach kodowanie pompy MK60EC1 - BE

                                  - wszystkie ustawienie podstawowe i kodowanie robiłem po uruchomieniu silnika

                                  - ustawienie podstawowe g85 - prawidłowo
                                  - ustawienie podstawowe g200 - niemożliwe
                                  - ustawienie podstawowe g201 - prawidłowo
                                  - ustawienie podstawowe g251 - prawidłowo

                                  wpisanie kodowania - prawidłowo

                                  po wykasowaniu błędów pozostały 3

                                  2 razy o konieczności przeprowadzenie ustawienia podstawowego g200
                                  1 o problemach z komunikacją z j500 -

                                  pytanie dlaczego niemożna zrobić ustawienia podstawowego g200

                                  wielkie dzięki dla kolegi 16D za rozwalenie kodowanie i oczywiście dla całego grona tęgich głów ciągnących ten temat.

                                  Komentarz

                                  • piotrek_gdy
                                    RS
                                    • 2008
                                    • 7723
                                    • Volkswagen
                                    • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

                                    rrobert, z jakiej pompy przechodziłeś na BE?
                                    były jakieś zmiany w elektryce?

                                    ja jutro robię przeszczep z AD na BE
                                    przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

                                    wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

                                    Komentarz

                                    • rrobert
                                      Rider
                                      • 2008
                                      • 462

                                      przechodziłem z mk70 na mk60EC1 w octavia 2 przed fl

                                      inna wtyczka do pompy i przewody hydrauliczne do przednich zacisków

                                      Komentarz

                                      • jarrypl
                                        Ambiente
                                        • 2011
                                        • 140
                                        • Volkswagen
                                        • BKD 2.0 TDI 140 KM

                                        ja zakończyłem dzisiaj, wszystko śmiga jak ta lala

                                        silnik magla M z DSR na 2 + pompa BE, jedynie G251 nie dawał się adoptować bo chyba jest BE oryginalnie pod innym kątem zamontowana w aucie, normalnie wskazywała około -2.0 a zakres do adaptacji to od -1.5 do + 1.5, ale przód pompy podniosłem na kawałku nogi od stołu (około 2cm) i wskazała około -1.2 i dała się już adoptować, HH działa bez problemu

                                        zastanawiam się jak sprawdzić XDS, macie pomysł na test???
                                        <> <> <> pozdrock, jarry <> <> <>

                                        Moje auto http://touranklub.pl/forum/viewtopic.php?p=7898, mój kanał YT - http://www.youtube.com/user/VWTouranPoland

                                        Komentarz

                                        • piotrek_gdy
                                          RS
                                          • 2008
                                          • 7723
                                          • Volkswagen
                                          • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

                                          jarrypl, wyjeżdżanie z zaspy :wink:
                                          przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

                                          wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

                                          Komentarz

                                          • mwsoft
                                            Drive
                                            • 2012
                                            • 43

                                            Zamieszczone przez jarrypl
                                            ja zakończyłem dzisiaj, wszystko śmiga jak ta lala

                                            silnik magla M z DSR na 2 + pompa BE, jedynie G251 nie dawał się adoptować bo chyba jest BE oryginalnie pod innym kątem zamontowana w aucie, normalnie wskazywała około -2.0 a zakres do adaptacji to od -1.5 do + 1.5, ale przód pompy podniosłem na kawałku nogi od stołu (około 2cm) i wskazała około -1.2 i dała się już adoptować, HH działa bez problemu

                                            zastanawiam się jak sprawdzić XDS, macie pomysł na test???
                                            Gratulacje. Dziwne bardzo z tym HHC - pompa raczej zawsze powinna być poziomo względem auta, nie wiem czemu by się to miało zmienić względem starej... może Ci się krzywo stopka przykręciła do nadwozia, albo była skrzywiona?

                                            Napisz proszę, jak się przejściówki sprawują? Dałeś jakieś podkładki czy na żywca? Nic nie cieknie, przewody dało się wkręcić bez naciągania?

                                            No i proszę napisz parę słów na temat odpowietrzania tego całego majdanu. Ile płynu Ci poszło (żebym wiedział ile zakupić)?

                                            Komentarz

                                            • piotrek_gdy
                                              RS
                                              • 2008
                                              • 7723
                                              • Volkswagen
                                              • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

                                              Zamieszczone przez mwsoft
                                              jak się przejściówki sprawują
                                              a dlaczego u mnie nie trzeba żadnych przejściówek??
                                              przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

                                              wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

                                              Komentarz

                                              • Enriquez
                                                RS
                                                • 2009
                                                • 7685
                                                • Superb III (3V3)

                                                jarry przełożył u siebie piny do nowej pompy, dlatego nie uznaje przejściówek
                                                Pozdrawiam
                                                Marcin

                                                Komentarz

                                                • piotrek_gdy
                                                  RS
                                                  • 2008
                                                  • 7723
                                                  • Volkswagen
                                                  • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

                                                  Zamieszczone przez Enriquez
                                                  piny do nowej pompy
                                                  ja bardziej o hydraulice myślałem :wink:
                                                  przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

                                                  wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

                                                  Komentarz

                                                  • mwsoft
                                                    Drive
                                                    • 2012
                                                    • 43

                                                    Zamieszczone przez piotrek_gdy
                                                    Zamieszczone przez Enriquez
                                                    piny do nowej pompy
                                                    ja bardziej o hydraulice myślałem :wink:
                                                    Chodziło mi oczywiście o przejściówki mosiężne do przewodów hamulcowych, o których była mowa kilka postów wcześniej.

                                                    W przypadku zmiany MK60 -> MK60EC1 wystarczy kilka pinów przepiąć.
                                                    W przypadku MK70 trzeba ciąć całą wtyczkę i "spawać" nową.

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...